Friday 20 February 2009

هدية مني إلى كل المسلمين


سبحة الكترونية رائعة......
الشـــرح
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اختار الكلمة المراد التسبيح بها من بين الكلمات الموجودة في المربع


فمثلا قمت بأختيار كلمة ( سبحان الله ) بالضغط عليها بالماوس


وعند الضغط عليها توجد في أطراف الصفحة دوائر السبحه


وكلما ضغطتوا على الكلمة اضاءت دائرة الي ان يكتمل اضاءة كل دوائر التسبيح بمجرد الضغط عليها


وقد قمت بتحميل البرنامج وهو أكثر من رائع


استغل الفرصة في وقت جلوسك على الكمبيوتر في شيء ينفع ولو دقائق معدودة


اضغط على هذا الرابط أدناه

أنشروها لعلّكم تكسبوا أجر كل من سبح بها إن شاء الله

12 comments:

  1. السلان عليكم
    حلوة أوى أوى الفكرة دى
    ربنا يباركلك ويكرمك
    تحياتى ليكى

    ReplyDelete
  2. حبيبتي بنوته

    ياريت تنزلي البرنامج ده عندك على الديسك توب

    لا تتصوري أنا استمتعت بالتسبيح من خلاله قد ايه

    وبيشجعك تكثري من التسبيح

    ربنا يتقبل منا جميعا

    أنشري البرنامج لكل حد تعرفيه وناخد الحسنات مع بعض احنا واللي وضعوا هذا البرنامج ومن أرسلوه أيضا
    اللهم آمين

    ReplyDelete
  3. جزيتى الفردوس الاعالى
    ساقوم بالتحميل وان شاء الله استخدمها
    جزاك الله عنا خير

    وحشتينىىىىى

    ReplyDelete
  4. حبيبتي حبيبتي حبيبتي

    انتي فين يا أم لوشه؟

    وحشاااااااااااااااااااااني

    البرنامج ده هيسعدك بإذن الله

    رائع جدا جدا وبيشجعك على التسبيح بعدد كبير

    وممكن من عندك بقى تحطي صيغة تسبيح وهو يعد ليكي

    ربنا يبارك ليكي على دعوتك ليا ولكي بالمثل بإذن الله

    خالص مودتي وتحياتي

    ReplyDelete
  5. لو الكمبيوتر هنج منكم وتقل تعرفوا على طول السبب مين

    ههههههههههههههههههههههه يا أستاذه خلي بالك من البرامج دي علشان مش دايما بتكون كويسة


    بوسة ليكي وجزاك الله كل خير

    ReplyDelete
  6. كده برضه يا ماما نور؟

    حرام عليكي خللي الناس تستفيد

    والله برنامج خفيف وجميل جدا

    هو اقرب للفلاش من انه يكون برنامج

    جربي ولو حصل حاجه تصليح الكومبيوتر عندي

    خالص مودتي وتحياتي

    ReplyDelete
  7. انا فتح عندى عبارة عن صفحة نت عادية
    مش برنامج ولا تحميل ولا حاجة
    سهل جدا بجد
    بارك الله فيك
    ربنا يجازيك خير

    تقبلى مرورى

    ReplyDelete
  8. اهلا ام سومه

    بس لازم تحمليه علشان يفضل عندك على الكومبيوتر

    انا ضغطت على ادخل وعملت تحميل

    حاولي تاني وافتكريني وانتب بتذكري الله وتسبحي ليه

    نورتيني

    ReplyDelete
  9. ربنا يجازيكى خير
    انا جيت احمل البرنامج وبعد فك الضغ لقيته فاضى
    ماتعرفيش ليه؟

    ReplyDelete
  10. أهلا بيكي عاشقة الرومانسية

    غريبة خالص موضوع ان الملف فاضي

    أنا حملته برضه لكن عادي لقيت الملف وشغال عندي كويس جدا

    حاولي تاني ضروري بجد الفكره مفيده جدا وانا بشتغل بيه الحمد لله

    ReplyDelete
  11. انا باشكرك قووووى
    انا جربتها قد ايه جميله
    ربنا يزيدك من فضلك وجزاكى عنا خير الجزاء

    ReplyDelete
  12. زيارتك أسعدتني وزرت مدونتك وعلقت على موضوع العالم الأمريكي الذي أسلم وتجربته مع أول صلاة
    مدونتك رقيقه ولطيفه وبإذن الله أزورك لقراءة مواضيعك السابقة واللاحقة
    سعيده انك استخدمتي السبحه
    ربنا يجزي من صممها ومن أرسلها لي خير الثواب
    ويرزقني واياكم حسن الثواب على التسبيح بها
    نورتيني يا رفقة عمر

    ReplyDelete